Arantza Egiguren Aizpioleaarantzaegiguren29@gmail.com
HUHEZI-Mondragon Unibertsitatea
ORCID: https://orcid.org/0009-0002-6316-4291
DOI: https://doi.org/10.55714/BAT-130.4
Lan honetan Bernat Etxepare lizeoan dauden 15-18 urte bitarteko ikasleek hezkuntza
eremutik kanpo euskara erabiltzeko dituzten arnasguneak, oztopoak eta jarrerak aztertu dira. Aurrera
eraman ahal izateko kontuan izan dira ikasleen lehen hizkuntza eta euren gune sozial nagusiak, besteak
beste. Nolanahi ere, lanaren helburua betetzeko, hurbilpen historiko bat burutu da, identitate frantsesak
iraultza frantsesean hartu zuen garrantzia aztertuz, eta gaurdaino duen indarra azpimarratuz, hain zuzen
identifikatzeko zein diren indar horren ondorioak Seaskako ikasleek euskararekin duten harremanetan.
Ikerketa honetan, ikasleek, Ipar Euskal Herrian euskaraz hitz egiteko aukera arnasgune deitu dute,
hortaz, horrela definitu da lan honetan. • Hitz gakoak: Iraultza frantsesa, euskara, Seaska, arnasguneak.
Available Downloads: