Irakasleen profilaren garapenean euskal kulturaren lanketaren ekarpena: irakaslegaien ikuspegia

Letizia Garcia-FernandezORCID profila

Letizia Garcia-Fernandez

lgarcia@mondragon.edu
Mondragon Unibertsitatea-Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
ORCID: https://orcid.org/0009-0005-9739-277XORCID profila
, Marta Quintas-QuintasORCID profila

Marta Quintas-Quintas

mquintas@mondragon.edu
Mondragon Unibertsitatea-Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8739-8706ORCID profila
, Eneritz Garro LarrañagaORCID profila

Eneritz Garro Larrañaga

egarro@mondragon.edu
Mondragon Unibertsitatea-Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea IKERHEZI (IT1664-22) ikerketa taldeko kide
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6148-8383ORCID profila
DOI: https://doi.org/10.55714/BAT-136.3
Artikulu honetan Mondragon Unibertsitateko irakaslegaiekin gauzatutako Huhezi Kulturala izeneko esku-hartzea eta horrek haien profilaren garapenean izan duen ekarpena aurkezten dira. Euskal kulturaren ezagutza eta eragiletza ardatz dituen proposamen co-curricularra da, hiru fasetan egituratua: lehenik, irakaslegaiek euskal kulturari buruzko ezagutza zabaltzen dute; bigarrenik, sortzaile edo antolatzaile gisa jardunez, euskal kulturan eragile izatea esperimentatzen dute; eta hirugarrenik, ekimenak haien profilaren garapenean izan duen eraginaz hausnartzen dute. Esku-hartzearen ebaluaziorako, irakaslegaien ahotsa jaso da galdetegi misto baten bidez. Emaitzen arabera, parte-hartzaileek adierazi dute Huhezi Kulturalak ekarpena egin diela euskal kulturaren ezagutzan sakontzeko, eta irakasle-profila osatzeko hiru ezaugarri pertsonal garatzeko: (1) euskararen eta euskal kulturaren transmisioan eragile aktibo izatea, (2) taldearekiko konpromisoa garatzea, eta (3) frustrazioa eta ziurgabetasuna kudeatzeko gaitasuna lantzea. Hitz Gakoak: euskal kulturan ezagutza eta eragiletza, irakasleen hasierako prestakuntza, esku- hartze co-curricularra.
PDF eta EPUB formatuetan eskaintzen da.
Erosi (5,00)