131. zenbakia · 2024 (2)

Marmar linguistikoetatik hausnar soziolinguistikoetara, Zarauzko DBH4ko ikasgeletatik norabide komunitario baterantz

Ainhoa Lasa AgirreORCID profila

Ainhoa Lasa Agirre

ainhoa.lasa@emun.eus
Emun Kooperatiba
ORCID: 0009-0000-4848-9253ORCID profila
, Iratxe Retolaza GutierrezORCID profila

Iratxe Retolaza Gutierrez

txeretolaza@hotmail.com
Kultura aholkularia eta ikerlari independentea
ORCID: 0009-0002-3963-118XORCID profila
DOI: https://doi.org/10.55714/BAT-131.5
Duela hamarkada bete, DBHko ikasleen hizkuntza-kontzientzian eta ahalduntzean eragiteko esku-hartze prozesua jarri zuen abian Zarauzko Udalak, herriko lau ikastetxeekin batera, Emun aholkulari izanda. Lehen urteetan (2014-2015) DBH4ko ikasgeletan garatzeko trebakuntza soziolinguistikorako programa modura abiatu zen ekimena, eta urterik urte saretuz eta sendotuz joan da esku-hartze komunitarioranzko urratsak eginez, Udaleko Euskara Departamentuaren zein ikastetxeetako irakasle eta klaustroen gero eta konpromiso handiagoa eskuratuz. Hamar urteetan zehar Zarauzko udal- eta hezkuntza-eragileekin batera garaturiko prozesuaren aldiak, mailakatzeak eta esperientziak bildu dira artikulu honetan. • Hitz gakoak: Hezkuntza soziolinguistikoa, ikaskuntza dialogikoa, hizkuntza-ekologia, hizkuntza-asertibitatea, esku-hartze komunitarioa.
PDF eta EPUB formatuetan eskaintzen da.
Erosi (3,00)