131. zenbakia · 2024 (2)

Irakasleen esku-hartzeak ikasleen motibazio eta atxikimendu linguistikoa lantzeko. Motibazioa Sustatzeko Baliabideak formazio saioen esperientzia.

Rosa Ramos AlfaroORCID profila

Rosa Ramos Alfaro

alfarorosa@ni.eus
Uharri Soziolinguistika Aplikatua
ORCID: 0009-0006-9385-7733ORCID profila
, Yolanda Olasagarre MendinuetaORCID profila

Yolanda Olasagarre Mendinueta

yolasaga@educacion.navarra.es
EIBZ- Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentua
ORCID: 0009-0003-6818-1194ORCID profila
DOI: https://doi.org/10.55714/BAT-131.4
Hezkuntza arlo garrantzitsua da haur eta gazteen portaera linguistikoak eraikitzeko. Hizkuntza jabekuntzarako funtsezko eragilea izateaz gain, eskola ikasleen atxikimendu linguistikoa osatu eta sendotzeko esparrua izan daiteke. Ikasleengana heltzeko, ordea, ezinbestekoa da irakasleekin lan egitea, hau da, irakasleen trebakuntza zaintzea. Artikulu honetan azalduko dugu bide horretan Nafarroako Euskarazko Irakaskuntzarako Baliabide Zentroak (EIBZ) koordinatutako Motibazioa Sustatzeko Baliabideak izeneko formazio saioek eta gune digitalak egindako ekarpena. Batetik, orain arte ikusitako aukerak eta zailtasunak azalduko ditugu. Bestetik, ikasleen euskararen erabilera lortzeko, ahozko gaitasunaren nahikotasunarekin batera, beharrezkoa den hizkuntza atxikimendua modu sendo batez lantzera heltzeko behar diren aldeko baldintzak aletuko ditugu. Bukatzeko, ikasleen atxikimenduari eta motibazioari dagokienez, gure ustez maila teorikoan eta ikerketan kontuan hartzeko moduko aztergaiak aipatuko ditugu. • Hitz gakoak: Irakasleen trebakuntza, motibazioa, atxikimendua, hezkuntza.
PDF eta EPUB formatuetan eskaintzen da.
Erosi (3,00)